close

或許  :

飄很遠的地方   不能再次抓住

不能再觸碰嗎      那冰封彈葯

舊日陽光不再  只剩秋風的意

留給我最後的禮物  我永遠保全

因為怕以後的變化  把自已當保存的記憶送給我

我趕忙在心裹道謝  仍想抓你的手

一步一步到奈河    叮噹聲響  緣意盡

回想  一片心灰   再回想  意冷

回憶慢慢美化   拿著葬物委屈

腦海冰封   我熱淚能否令你記起

某年某月某日  過去美好日子  精彩

我熱淚能否令你記起

我熱淚能否令你記起

致離開過我的人

 

最近腦海不斷出現的歌 ~"

Well open up your mind and see like me
Open up your plans and damn you're free
Look into your heart and you'll find love love love >"<
 

continuance

So I won't hesitate no more, no more
It cannot wait I'm sure
There's no need to complicate
Our time is short
This is our fate, I'm yours
wooooaah.....




Our time is short
This is our fate, I'm yours




 

 

arrow
arrow
    全站熱搜

    manGoSugar芒糖~~ 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()